Urmărește-ne pe Facebook

Știri medicale din România

3 modalități prin care ne putem îmbunătăți regimul alimentar de zi cu zi

Publicat

în

Atunci când începem să mâncăm câtuși de puțin mai sănătos, vom observa tot felul de schimbări pozitive în felul în care ne simțim din punct de vedere fizic, mintal și emoțional. Cel mai probabil, vom concluziona că hrana nu este doar combustibil pentru a supraviețui unei alte zile încărcate, ci este un motiv de bucurie și cel mai eficient medicament pe care ni l-a oferit natura. Bine, bine, veți spune, doar că hrana pe care o găsim în prezent pe rafturile magazinelor este plină de otravă, de pesticide, de hormoni și de antibiotice. Într-adevăr, majoritatea insecticidelor și a pesticidelor sunt neurotoxine, iar legea nu este încă suficient de severă pentru a restricționa folosirea acestor măsuri.

Poate că lucrurile nu sunt chiar atât de grave, dar nu trebuie să uităm că la început, țigările erau recomandate pentru a ne scăpa de stres și, de abia zeci de ani mai târziu, pericolele fumatului au fost recunoscute oficial.

Optați pentru hrană organică

Iată, așadar, că prima modalitate prin care ne putem îmbunătăți regimul zilnic constă în a consuma hrană ecologică. Mâncarea ecologică costă, de obicei, mai mult, așa că, pentru început, optați pentru acele alimente care, dacă nu sunt ecologice conțin cel mai mare nivel de contaminați, cum ar fi mere, țelină și piersici. Până nu demult, era destul de greu să găsim produse organice, dar în prezent, supermarketurile își extind în mod constant ofertele ecologice și foarte mulți agricultori care practică agricultură ecologică își fac apariția pe piață și chiar se oferă se ne livreze hrana ecologică la domiciliu.

Nu vă temeți de grăsimi.

Grăsimile dăunătoare, și anume grăsimile trans se găsesc în foarte multe alimente procesate, produse coapte și de patiserie, așa că cel mai inteligent ar fi să vă țineți departe de alimentele procesate. Totuși, există și grăsimi sănătoase, precum acizii grași esențiali Omega-3, care se găsesc în pește, fructe de mare, alge și, în cantități foarte mici, în carnea și în produsele lactate provenite de la animalele crescute liber și hrănite cu iarbă. Aceste grăsimi sunt atât de sănătoase pentru creier încât cercetătorii le numesc „armură nutritivă”. La rândul lor, studiile arată că un regim alimentar bogat în grăsimi Omega-3 ne protejează împotriva tulburărilor de dispoziție și împotriva riscului de sinucidere. În plus, aceste grăsimi nici măcar nu îngrașă, dimpotrivă. Preparatele cu grăsimi sănătoase sunt mai sățioase, așa că vom mânca mai puțin și ne vom simți sătui o perioadă mai îndelungată.

Alegeți carne de cea mai bună calitate.

În ciuda trendurilor culinare vegetariene și vegane, carnea rămâne în continuare hrana creierului. Alături de alte produse de origine animală, cum ar fi fructele de mare, ouăle și lactatele, o carne de bună calitate este o sursă bogată în proteine și grăsimi Omega-3, care contribuie la o masă musculară bine definită, la reducerea nivelului de grăsime abdominală și la combaterea cancerului. O dietă în care predomină legumele și fructele proaspete este de dorit, dar asta nu înseamnă să renunțăm complet la produsele de origine animală. Totuși, dacă sunteți vegetarieni sau vegani, cu siguranță știți deja cât de important este să vă administrați suplimente alimentare care corectează eventualele deficiențe nutriționale. Găsim o gamă amplă de suplimente alimentare într-un megastore farmaceutic online. De exemplu, deficiența de vitamina B12 este cea mai frecventă în rândul celor care respectă o dietă vegană, deficiență care prezintă riscul de deteriorare ireversibilă a creierului și a nervilor. Carnea provenită de la păsările crescute liber și hrănite cu iarbă conține substanțe nutritive valoroase și este lipsită de antibiotice și de hormoni.

În cele din urmă, scopul nu este acela de a deveni un snob în ale alimentației, ci să conectați cu cât mai mult discernământ ceea ce mâncați cu ceea ce simțiți fizic, mintal și emoțional. Alimentele de bună calitate, așa cum ni le oferă natura, sprijină bunăstarea emoțională și sporesc vitalitatea.

Continue Reading
Publicitate
Apasă pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

InfoSano.ro

[wp_rss_multi_importer category=”5″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”3″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

MamaDeProfesie.ro

[wp_rss_multi_importer category=”1″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

mWisho.ro

[wp_rss_multi_importer category=”4″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Culinar

[wp_rss_multi_importer category=”6″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Eu-Romania.org

[wp_rss_multi_importer category=”2″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Concept-Casa.ro

[wp_rss_multi_importer category=”3″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Publicitate

Știri populare