Urmărește-ne pe Facebook

Știri medicale din România

Alimente grozave care ne fac să ne simțim mai tineri ca oricând

Publicat

în

Regimul alimentar este primul care ne sare în ajutor atunci când ne simțim lipsiți de vitalitate și mai îmbătrâniți ca oricând. Cei mai mulți dintre noi trăim un stil de viață dezechilibrat, cu mese pe apucate, doar câteva ore de somn, prea puțin exercițiu fizic și stres cât cuprinde. Făcând mici gesturi pentru sănătatea noastră, ne vom simți în fiecare zi mai bine și mai bine. Dacă nu vă mai aduceți aminte de când nu ați mai făcut un lucru cât de mărunt pentru propria stare de sănătate, atunci încercați chiar acum să mâncați un fruct, iar la cină serviți un bol mare cu salată proaspătă.

Natura ne-a dăruit alimente fantastice care ne ajută să ne simțim și să arătăm chiar și cu 10 ani mai tineri. Iată doar câteva dintre aceste alimente cu care ne putem potoli foame și care ne întineresc de la o zi la alta:

Broccoli. Face parte din familia cruciferelor și este încărcat cu nutrienți, vitamina A, vitamina C, fier și calciu. Niciodată nu putem mânca prea mult broccoli. Îl putem consuma crud în salate, sotat cu puțin unt și limetă, copt, sub formă de soufle sau adăugat în ciorbe, supe creme și tocănițe.

Căpșuni. Aceste fructe atât de delicioase conțin o varietate de nutrienți, printre care vitamina C, proteine și fibre care ne asigură sațietatea. Le putem consuma crude, cu puțină ciocolată amăruie, în salate de fructe, adăugate în terci de cereale, dar putem face și tot felul de prăjituri delicioase, de la rulade rapide, tarte cu brânză dulce și căpșuni, cheesecake și până la crumble de căpșuni.

Cartof dulce. Unul dintre cele mai bune și cele mai accesibile superalimente, cartoful dulce este bogat în antioxidanți. Acești antioxidanți de care auzim în ultimul timp tot mai des ne protejează celulele corpului de daunele radicalilor liberi. Cartoful dulce poate fi preparat și servit în același mod precum cartoful alb, dar poate fi transformat și într-un desert. De exemplu, putem face un piure delicios de cartof dulce cu foarte puțin unt și smântână, putem servi cartof dulce copt cu unt aromatizat cu usturoi și o crenguță de cimbru, dar la fel de bine putem prepara un desert ușor pe bază de cartof dulce, iaurt, puțină miere și scorțișoară.

Iaurt. Este atât de recomandat, deoarece conține culturi active cu probiotice care îmbunătățesc starea sistemului digestiv. Îl putem consuma la mic dejun cu fulgi de porumb sau granola, îl putem adăuga în smoothie-uri sau îl putem aromatiza cu tot felul de fructe.

Somon. Este cea mai bună alegere pe care o putem face atunci când servim cina sau prânzul în oraș, mai ales dacă vom lua masa într-un restaurant cu specific italian. Somonul face minuni pentru sănătatea și frumusețea noastră deoarece este bogat în acizi grași esențiali Omega-3. Mai conține, de asemenea, proteine, vitamina B12, vitamina D și fier. Este un pește grozav pentru articulațiile noastre, pentru creier, piele, inimă și ochi.

Fasole. Sunt o sursă excelentă de proteine, fibre și antioxidanți. În mod ideal, ar trebui să consumăm fasole de cel puțin 3 ori pe săptămână. Fasolea albă, cea roșie Kidney, precum și fasolea neagră sau pestriță sunt delicioase și pline de beneficii. Ciorba de fasole este o încântare în timpul sezonului rece, dar putem consuma fasole și în tocănițe, în mâncăruri pe bază de carne sau putem face o iahnie de fasole pe care o vom servi cu tortilla integrală. Salata de fasole cu pătrunjel proaspăt și oțet balsamic este iarăși o mâncare delicioasă și sățioasă.

În cele din urmă, merele pe care le găsim pe tot parcursul anului în nenumărate soiuri sunt aliații de nădejde ai tinereții. Un măr conține vitamina C, calciu și magneziu, în timp ce coaja este bogată în fibre și antioxidanți. Putem consuma merele ca atare, iar dacă nu putem încheia o masă fără un desert, atunci putem prepara rapid un crumble de mere, o ruladă de mere sau mere coapte cu puțină vanilie, scorțișoară sau cu semințe, nuci ori unt de arahide.

 

Continue Reading
Publicitate
Apasă pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

InfoSano.ro

[wp_rss_multi_importer category=”5″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”3″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

MamaDeProfesie.ro

[wp_rss_multi_importer category=”1″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

mWisho.ro

[wp_rss_multi_importer category=”4″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Culinar

[wp_rss_multi_importer category=”6″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Eu-Romania.org

[wp_rss_multi_importer category=”2″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Concept-Casa.ro

[wp_rss_multi_importer category=”3″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Publicitate

Știri populare