Urmărește-ne pe Facebook

Știri medicale din România

Ce suplimente sunt eficiente pentru scăderea colesterolului?

Publicat

în

Colesterolemia, adică nivelul ridicat de colesterol, este o problemă cu care se confruntă majoritatea oamenilor, începând chiar de la vârste destul de tinere. Pe de o parte, este necesar să adoptăm un regim alimentar mai curat, lipsit de grăsimi și de alimente bogate în colesterol, iar pe de altă parte, putem completa regimul cu unele suplimente nutritive care susțin nivelurile sănătoase de colesterol.

De-a lungul timpului, s-au efectuat și foarte multe studii care susțin că suplimentele pot contribui la scăderea nivelului de colesterol, iar în rândurile de mai jos, vom descoperi împreună care sunt cele mai recomandate suplimente care modifică lipidele:

Usturoiul. Studiile au arătat că usturoiul poate reduce colesterolul total, colesterolul rău și trigliceridele. Usturoiul se găsește în compoziția multor suplimente pentru sănătatea inimii, și asta pentru că menține elasticitatea arterială prin stimularea producției de oxid nitric, un relaxant muscular natural al organismului. Suplimentele care conțin usturoi favorizează subțierea sângelui și trebuie utilizate cu prudență atunci când vă administrați medicamente cu aceeași acțiune. De asemenea, trebuie să întrerupeți administrarea suplimentelor cu usturoi înainte de o intervenție chirurgicală.

Niacina. Face parte din complexul de vitamina B și, atunci când este administrată în doze mari, poate crește nivelul de colesterol bun. De asemenea, niacina poate să scadă nivelul trigliceridelor și al colesterolului rău, dar într-o măsură mai mică. Suplimentele care conțin niacină sunt disponibile sub formă de niacină (acid nicotinic sau nicotinat) sau niacinamidă (nicotinamidă) și le puteți achiziționa dintr-un megastore farmaceutic online. Cea mai eficientă formă care poate reduce nivelul de colesterol din sânge este cea a acidului nicotinic. Un efect secundar comun al niacinei este înroșirea temporară a pielii. Totuși, acest efect secundar poate fi minimizat dacă veți lua suplimentul cu alimente. Dacă doza depășește 500 mg pe zi, atunci nivelul colesterolului și funcția ficatului trebuie verificate periodic.

Omega-3. Grăsimile polinesaturate Omega-3, în special acidul docosahexaenoic DHA și acidul eicosapentaenoic EPA se găsesc în anumite specii de pește și în uleiul lor. Foarte multe studii susțin beneficiile administrării acizilor Omega-3 pentru sănătatea inimii. Totuși, beneficiul lor principal constă în scăderea trigliceridelor, dar pot crește, de asemenea, și nivelul de colesterol bun. Deși nu există o cantitate zilnică recomandată de acizi grași esențiali de tip EPA și DHA, specialiștii recomandă persoanelor sănătoase să consume 500 mg zilnic de EPA și DHA, în timp ce pacienții cu boli cardiovasculare ar trebui să consume aproximativ 1 gram zilnic de EPA / DHA. Pacienților care încearcă să scadă nivelurile de trigliceride, specialiștii le recomandă zilnic 2 până la 4 grame de EPA / DHA. Odată cu creșterea poluării oceanelor, o preocupare majoră este aceea a peștilor contaminați. Din acest motiv, suntem încurajați să evităm speciile de pește care prezintă un conținut mare de mercur și alte substanțe toxice, precum rechinul, peștele-spadă sau tonul. La rândul lor, suplimentele Omega-3, fie sub formă de capsulă, fie sub formă de ulei de pește, sunt foarte recomandate deoarece nu conțin mercur, PCB și nici alți contaminanți. Uleiul de pește este purificat printr-un proces de distilare moleculară, care ne asigură că nu mai conține contaminanți. Suplimentele cu ulei de pește favorizează subțierea sângelui și trebuie utilizate cu precauție atunci când luați medicamente cu aceeași acțiune și întrerupte înainte de o intervenție chirurgicală.

Continue Reading
Publicitate
Apasă pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

InfoSano.ro

[wp_rss_multi_importer category=”5″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”3″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

MamaDeProfesie.ro

[wp_rss_multi_importer category=”1″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

mWisho.ro

[wp_rss_multi_importer category=”4″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Culinar

[wp_rss_multi_importer category=”6″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Eu-Romania.org

[wp_rss_multi_importer category=”2″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Concept-Casa.ro

[wp_rss_multi_importer category=”3″ hdsize=”20px” maximgwidth=”100″ morestyle=”…” showdate=”0″ showgroup=”0″ windowstyle=”2″ thisfeed=”1″ maxperpage=”1″ nofollow=”0″ excerptlength=”17″ mytemplate=”clean_separated.php” cachetime=”20″]

Publicitate

Știri populare